Motto

Najpiękniejsze morze jeszcze nieujrzane
Najpiękniejsze dziecię śni jeszcze w kołysce,
Dni, te najpiękniejsze, są jeszcze przed nami,
A to, co chciałem ci powiedzieć, to najpiękniejsze
jeszcze niewypowiedziane.
(
tłum.własne wiersza Nâzım Hikmet)

niedziela, 6 lutego 2011

Wyniki konkursu


Do konkursu zgłosiły się aż 32 osoby. Cieszę się niezmiernnie, że przy tej okazji  dane mi było trochę rozświetlić tę ponoć anonimową pustkę internetu i  móc połączyć kliknięcia z realnymi osobami z krwi, kości i avatarów :).  Dziękuję wszystkim raz jeszcze za miłe słowa i życzenia., moje obawy przeczytania komentarza  " a to szkoda,w sumie to wolałbym/wolałabym film " okazały się być płonne :)

Cieszę się niezmiernie z nowych znajomości. Kilkakrotnie w mailach zasugerowano mi wymianę książek. Pomysł przypadł mi do gustu, zaczęlam właśnie pracować na nową stoną ( zakładki na samej górze) z odnośnikami do książek na wymianę, oddanie lub do wypożyczenia  i mam nadzieję wkrótce móc zaoferować dużo więcej. Jak na razie skopiowałam tylko tytuły wpisane już na blogspotcie.
 Na kilku blogach widziałam też ciekawy pomysł na loterię  " przekaż książkę dalej", czyli coś w rodzaju bookcrossingu dla blogowiczów, myślę że i w mojej bibliteczce znajdzie się kilka  pozycji nadających się do tego rodzaju  zabawy w przyszłości..

Losowanie odbyło się w gorączkowej atmosferze ( maszyna losująca chyba będzie mieć grypę :( ), a szczęśliwy los wyciągnęła  Szprotka


dla :

Dziękuję wszystkim uczestnikom, a zwyciężczyni gratuluję i proszę o kontakt przez maila ( moje namiary na stronie "o mnie ") ...

 Zapraszam wszystkich ponownie  na bloga.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej :)

    A Tobie Pemberley szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Elina Dziękuję za udział!
    Ja akurat wyjątkowo nie dolegam, to moja córeczka, która chciała koniecznie ciągnąć losy właśnie chyba znów będzie mieć grypę. Na razie spi, a zaraz przyjdą goście, zobaczymy jak to dalej będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni ;) I życzę zdrowia córce, oby jak najszybciej doszła do siebie.

    Pozdrawiam serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar dołączyć taką samą zakładke, jak tylko uporam się z tekstami dla Archipelagu. Z Twoich propozycji bardzo bardzo chciałabym te dwie: Bator Joanna - "Piaskowa Góra"
    Janko Anna- "Dziewczyna z zapałkami"
    oraz wymienić Przedpełską-Trzeciakowską. Podrzucić ci listę moich książek mailowo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo się cieszę! Nie dość, że potrzebuję tej książki do pracy, to jeszcze bardzo chciałam ja mieć i już miałam kupować nowe wydanie.
    Los okazał się łaskawy - obecnie żadna dostępna w tej chwili książka nie sprawiłaby mi więcej radości. :)
    Bardzo, bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkie uczestniczki. Już piszę majla!

    OdpowiedzUsuń
  6. @UpiornyGroszek
    dziękuję za życzliwość. Chyba tym razem trochę to potrwa:(
    @ Anna i Szmaragda
    wysłałam maile.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! :)

    Widzę, że miałaś do oddania "Piaskową górę", ale się spóźniłam :( Pozostaje tylko zaglądać w miarę często do tej zakładki i sprawdzać jakie smakowitości oferujesz :)

    Biorę udział w podobnej akcji, tylko nie jest to indywidualna, a zorganizowana sprawa pod hasłem "Kolejkowo" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam!
    Wrzuciłam w google owe "kolejkowo", czy masz na myśli forum pod tą nazwą, czy jest może jakiś blog?
    jak dotąd znam tylko blog "Targ z książkami "...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pemberley - tak, to jest forum, którego używamy do pożyczania sobie książek :) Jeżeli czujesz się zainteresowana, to mogę wszystko wyjaśnić mailowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, właśnie przejrzałam zasady - troche to w mojej sytuacji zbyt skomplikowane z ścisłym dotrzymywaniem terminów, wysyłaniem poleconym ( z Niemiec to będzie chyba drożej od książki) i regularnym sprawdzaniem.
    Anna na razie "Piaskową Górę" tylko wypożyczyła, więc może się jeszcze załapiesz, ale nie umiem powiedzieć kiedy . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do gratulacji dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę niezalogowanych użytkowników o podpisywanie się jakimś nikiem. Chciałabym (i pewnie też czytelnicy) móc odróżniać anonimowego komentatora z piątku od anonimowego komentatora z niedzieli.


Być może upłynie kilka dni, zanim będę mogła odpowiedzieć, ale cieszę się z każdego komentarza. Dziękuję za trud dialogu :)i zapraszam znów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...